Dzisiaj jest 10.12.2018 (poniedzialek). Imieniny dziś obchodzą: Julia, Judyta, Daniel
Nasz sennik posiada 6351 znaczeń, interpretujących marzenia senne online: 1.

 Strona główna

Sennik Ślub, sen o ślubie.

jeśli w nim uczestniczysz - przepowiada Ci to obowiązki


Zobacz także

małżeństwo, zawrzeć związek, żona, narzeczona, własny ślub, brać ślub, cudzy ślub, swój ślub, ślubny welon


Strona główna

Komentarze

Strona główna
2009-09-05 08:57:27
Aga
kamien
W moim snie ja byłam panna młoda a panem młody był facet którego kompletnie nie znałąm (nawet jego imienia)do momentu tak "" po załozenmiu obraczek zdałam sobie sprawe ze nie znam go spojrzałam na niego i powiedziałam ze nie chce. a w tym snie był takze moj prawidziwy chłopak... dalej co sie działo nie pamietam
2010-01-06 14:32:33
Szagania
Dzisiaj miałam identyczny sen!!
2010-02-18 06:54:23
Lidka
Wawa
Dzisiaj właśnie snił mi się mój ślub.
miałam piękną białą suknie.
na ślubie było wiele ludzi i jedynie kogo znałam to moja przyjaciółka która była druhną moja mama.koleżanka. i pan od wf xd
wszystko jakoś się pokąplikowało na ślubie.
mojego ślubnego sennego męża nie znałam. xd nie widziałam jego twarzy. co było dalej nie wiem bo się obudziłam ; p smile
2010-05-14 11:06:39
Pyssssska
Łódź
Dzisiaj śnił mi się mój własny ślub. na początku poszłam do zdjęć w czarnych adidasach a tuż przed ślubem chodziłam w białej sukni z siostrą po mieście żeby kupić bardzo jasne rajstopy.panem młodym był chłopak, którego kocham, ale nie jesteśmy razem.
2010-05-23 02:58:51
K
Juz trzy razy snil mi sie ten sam sen, slub mojego bylego i jego obecnej.
2010-08-27 13:50:08
Ewelka
Mój sen: bylam w kościele, było dużo ludzi, ślub brałam z obcym mężczyzną, ksiądz nie mówił w znanym mi języku, powtarzaliśmy po nim słowa przysięgi, ale nic nie rozumieliśmy, w końcu odeszłam od ołtarza, a ślub się nie odbył do końca...co może to oznaczać?
2011-04-08 17:56:09
Justysia
kunowice
Mi się śnilo że jestem w kościele w sukni ślubnej i próbuje dosięgnąc tego co mam poślubić tym dziwniejsze jest że jest to gościu którego nienawidze ale on sie on oddala aż w końcu znika, co to oznacza
2012-01-15 23:25:41
Klaudia
Mi się śniło że szykowałam się na mój ślub mama jak zwykle mnie poganiała smile no i miała rację zdążyłam się wyszykować na ostatnią chwilę nawet nie umalowana i uczesana byle jak pojechałam na swój ślub spóźniona skończyło się kiedy o dziwo dziadek prowadził mnie do ołtarza twarzy mojego wybranka nie pamiętam
Odpowiedź

Strona główna

Ślub, znaczenie snu Ślub, tłumaczenie na literę S.